Daar zijn ze dan!

CIMG1754

Hallo allemaal!

Even terug postte ik deze DIY. Ik beloofde om de foto’s er zo snel mogelijk op te zetten en die dag is eindelijk aangebroken!

Ik heb inmiddels geleerd dat je een geverfd voorwerp beter niet op een plek kan zetten waar het lekt. Verder kwam ik erachter dat je 22 schroeven er niet binnen vijf minuten in draait.

Maar… Werkt het?

Ja! Tot mijn verbazing kon ik de kapstok met twee punaises aan mijn kastdeur vastmaken (de bovenkant van de deur). De deur kan prima dicht en er is nog niets gevallen. Mijn sieraden hangen overzichtelijk bij elkaar. Ja, ik ben tevreden.CIMG1756

10 thoughts on “Daar zijn ze dan!

Geef een reactie

