Life ~ This Was September

CIMG1731

 

Volgens mij duurde september hoogstens twee weken, zo snel leek het te gaan. Deze maand was volgepakt met heel veel afspraken en dingen die gedaan moesten worden. Kijk je mee?

Allereerst is de herfst nu toch echt begonnen. Gelukkig kon ik nog wat zomerjurkjes en korte broeken aan! Heerlijk, dat nazomerweer. Zo mag het wel blijven tot en met november. Ik denk alleen dat de overgang tussen dit weer en winterweer dan te groot zal zijn.

Verder heb ik het enorm druk met van alles. Ik weet het, ik heb er zelf voor gekozen om in het weekend twee ochtenden te werken, maar het is bijna PTA-week. Zeven toetsen. Meh, geen zin. Ach ja, ik trek wat warms aan en ik leer terwijl ik een lekkere kop thee drink.

CIMG1729CIMG1735

 

Ik ontdekte dat er een verwilderde frambozenstruik bij de achtertuin staat. Net op tijd, zodat ik er nu nog van kan profiteren. Ik doe ze vaak in de yoghurt samen met stukjes appel. Over appels gesproken, check those apples! Ik bedoel: daar hangen toch gewoon appeltaarten in de boom? Van het weekend ga ik een beetje rommelen met een appelbananentaart. Nu nog bedenken hoe ik dat aan ga pakken. Hmm.

CIMG1734

 

Perfect moment: mooi uitzicht, zonnetje op mijn rug, geen regen en taart in het vooruitzicht. Nu klinkt het alsof ik in oktober alleen maar ga eten!

CIMG1716

Sommige mensen hebben last van muizen, anderen van padden. Geen idee hoe deze kleine vriend binnen was gekomen.

Wat wil ik bereiken in oktober?

Vanwege mijn PTA’s (Periode van Toetsing en Afsluiting, ja ja) zal ik vooral veel moeten leren. Gelukkig zal dit niet de hele maand zijn, want de tweede helft van oktober bestaat uit vakantie! Nu nog even doorbijten.

Ondanks al dat leren en druk bezig zijn, wil ik wel een beetje rustig aan doen. Al betekent dat misschien dat ik een uurtje over heb, dan wordt dat mijn relax-uur. Even helemaal niets, behalve leuke dingen.

Wat ik zeker moet gaan doen, is mijn dagboek beter bijhouden. Nee, niet dat dagboek, maar de berg tabellen waar ik al mijn gehaltes opschrijf. Het schiet er steeds bij in, maar het is wel handig voor later.

Als laatste wil ik mijn tijd beter indelen. Voor mij houdt dat voornamelijk in dat ik minder bezig wil zijn met social media. Daar gaat erg veel tijd in zitten en dat moet minder.

Wat heb jij afgelopen maand gedaan en wat wil je gaan doen?
2 thoughts on “Life ~ This Was September

Geef een reactie

