Overig

TAG ~ Too Much Information

TMI TAG

Het leek me leuk om eens een tag te doen. Ik koos voor de Too Much Information TAG. Het zijn 50 vragen waarmee ik op een wat andere manier wat over mezelf ga vertellen.

1. Wat draag je?
Ik draag nu een warm en confortabel vest met een joggingbroek. Als het eenmaal wat kouder wordt, krijg ik het ook steenkoud, dus dit vond ik een goede optie.

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Ja!

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Nee.

4. Hoe lang ben je?
173,3 centimeter.

5. Hoeveel weeg je?
Geen flauw idee. Echt niet.

6. Heb je tattoo’s?
Nee. Ik zie wel eens hele mooie voorbij komen, maar ik denk niet dat het ooit gaat gebeuren.

7. Heb je piercings?
Nee. Ik heb twee keer gaatjes in mijn oren laten prikken, maar dat ging ontsteken. Misschien dat ik het ooit nog eens probeer, dan wil ik twee gaatjes per oor.

8. OTP?
Ik heb opgezocht wat het betekent en nog snap ik het nog niet helemaal.

9. Wat is je favoriete fictieve TV-koppel?
Fran en Maxwell van The Nanny. Het is een stokoude serie inmiddels, maar ik lig weer helemaal dubbel als ik een aflevering herkijk (mocht dat woord bestaan).

10. Wat is je favoriete serie?
Once Upon A Time, The Nanny, Grey’s Anatomy en niet te vergeten Flikken Maastricht. Ow, CSI ook.

11. Wat is je favoriete band?
Er is niet een specifieke band die ik leuk vind, maar Imagine Dragons en OneRepublic zijn wel goed.

12. Wat mis je?
Best veel. Van hele simpele dingen, zoals mijn oude bed, tot overleden dierbaren. Ik weet dat de vraag dan ‘Wie mis je?’ had moeten zijn, toch moest ik er aan denken. Ook mis ik het dat ik niet even mijn korte broek aan kan doen en dat ik ’s ochtends geen kruisspinnen uit mijn haar frunnik.

13. Wat is je favoriete nummer?
Dat wisselt enorm. Momenteel is het Black Widow van Rita Ora en Iggy Azalea, verder vind ik Looking Too Closely van Fink erg mooi.

14. Hoe oud ben je?
Twee keer de helft. Laten we zeggen: ik leefde in drie decennia en twee millennia.

15. Wat is je sterrenbeeld?
Vissen.

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner.
Ik vind het belangrijk dat iemand niet houdt van opscheppen of uren over zichzelf praten.

17. Wat is je favoriete quote?
Lastig. Ik zie veel mooie voorbij komen op internet, maar er is geen speciale quote die ik heel inspirerend vind.

18. Wat is je favoriete acteur?
Wanneer ik een film kijk, valt het mij nooit op wie de acteurs zijn. Op Harry Potter na dan.

19. Wat is je favoriete kleur?
Blauw, met name turquoise. Groen vind ik ook mooi.

20. Harde muziek of zachte muziek?
De leuke nummers zet ik vrij hard, voor de rest mag muziek wat meer naar de achtergrond.

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Naar buiten, dat lucht op.

22. Hoe lang douche je?
Veel te lang. Ik probeer het steeds korter te doen, want er was een tijd dat ik me een half uur douchte. Nu is het een kwartier met én zonder mijn haar wassen. Vreemd.

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Vijf à tien minuten. Ik draag geen make-up, dus dat scheelt. Ook douche ik ’s avonds, dan kan ik na het opstaan uitgebreid ontbijten.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Niet dat ik me kan herinneren.

25. Wat is een turn-on?
Een lieve uitstraling.

26. Wat vind je een afknapper?
Ontbrekende tanden en een slechte adem.

27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Beter gezegd: waarom nog niet? Ik moet nog even kijken of mijn camera ervoor geschikt is en ik weet niet hoe ik video’s moet bewerken.

28. Heb je angsten?
Ik ben niet echt op mijn gemak in het donker, maar dat ligt eraan waar ik ben. In mijn slaapkamer en woonkamer is het niet erg, maar in de gang heb ik liever licht aan.

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Vandaag moest ik huilen van het lachen door een vriendin.

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Tegen mijn kat zeg ik het wel eens, maar ik zeg het verder nooit. Zou dat erg zijn?

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
Mijn blognaam kwam ineens in me op. Het is een soort afkorting van Iris Loves This.

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Ik lees nu De Antiquair van Julián Sánchez, daarvoor las ik Stille Zonde van Karin Slaughter. Dat laatste boek viel mij erg tegen, maar het boek dat ik nu lees, is tot nu toe erg goed.

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
CSI.

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Mijn moeder denk ik.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Denise via mail, ze is een vriendin van me.

36. Wat is je favoriete eten?
Moeilijk, ik vind veel lekker. Nee, ik kan niet kiezen.

37. Waar wil je nog graag naar toe?
Naar Rome, die mooie bouwsels wil ik el in het echt zien. Dat geldt ook voor Egypte.

38. De laatste plaats waar je was?
Thuis.

39. Heb je een crush?
Als in een relatie? Ja.

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Gisteren.

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Ik kan niet echt een echte belediging bedenken. Gelukkig maar.

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Chocolade! Dat is geen snoep, maar toch. Puur en melk zijn favoriet.

43. Welke instrumenten speel je?
Geen.

44. Wat is je favoriete sieraad?
Mijn lichtroze met zilverkleurige ring die in van Pepijn kreeg.

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Jazz-ballet. Ik ben verslaafd aan dansen.

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Ik zing als een dood vogeltje, dus dat doe ik niet.

47. Wat is je favoriete openingszin?
Hoi!

48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
Ja, maar dan niet per se als openingszin.

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Gisteravond, toen ik terug kwam van dansles. Even douchen, tijdschrift, wat te drinken: perfect.

50. Wie geef je de tag door?
Aan jou! Neem hem gerust over.

Dat was ‘m dan!

Hoe zou jij de vragen beantwoorden? Heb je bij sommige vragen hetzelfde of juist iets compleet anders?
2 thoughts on “TAG ~ Too Much Information”

Geef een reactie

