Review ~ Lipproducten

Lipbalm spul Collage

 

Hallo allemaal! Altijd al heb ik last gehad van droge lippen en ik heb van alles geprobeerd. Daarom heb ik hierbij vier minireviews over enkele producten die ik gebruik.

CIMG1726

 

Ik heb de lip balm van Palmer’s en de lip butter van Nivea geswatched. Zo kun je de pigmentatie van de lip balm zien en de bijzondere vettigheid van de lip butter.

Palmer’s Cocoa Butter Formula Lip Balm in Dark Chocolate and Cherry

CIMG1718

Een hele mond vol, maar het is heerlijk spul. De kleur is licht rood, vooral geschikt voor mensen met vrij lichte lippen. Het ruikt heerlijk en als je hem per ongeluk opeet, smaakt het niet eens verkeerd. Hij voelt wel verzorgend aan, maar het effect blijft niet heel lang aanwezig. Wat ook niet heel handig is, is dat ‘ie goed zichtbaar is op eventuele velletjes. Toch ben ik er erg blij mee. Het product bevat 4 gram. Het kost 2,19 euro en is op verschillende plaatsen verkrijgbaar.

Fagron Extra Verzorgende Lippenbalsem

CIMG1717

 

Deze heb ik nog maar net en ik ben al heel enthousiast: de lippenbalsem van Fagron. De verpakking ziet er medicijnachtig uit en als je hem openmaakt, lijkt het alsof je een minicrème hebt. Het product is niet heel dik en smeert makkelijk uit. Het beste van deze lip balm is dat hij erg lang blijft zitten. Na het eten merk je nog dat je lippen vettig voelen, zonder te plakken. Er zit 5 gram in. Je haalt hem bij de apotheek voor 2,50 euro.

Lippenbalsem Classic van Albert Heijn

CIMG1721

 

Over deze ben ik het minst tevreden. Deze lippenbalsem van Albert Heijn verzorgt je lippen wel, maar het werkt snel uit. Je kunt hem beter nemen als je soms iets droge lippen hebt. Verder komen er barstjes in de verpakking. Goedkoop is ‘ie wel: voor 4,8 gram betaal je 0,83 euro. Tip voor als je liever geen neutrale geur hebt: neem een heel klein beetje geurolie, doe dat op het product en wacht een nacht. Het product blijft er dan lang naar ruiken.

Nivea Lip Butter Vanilla & Macadamia

CIMG1723

 

Hoe macadamia ruikt, weet ik niet precies, maar dit ruikt heerlijk. Iets zoet, niet te overdreven. Deze lip butter is goed vettig en iets plakkerig, wat soms irritant is. Je lippen glanzen mooi nadat je hem aan hebt gebracht. Hij smelt wel makkelijk als het warm is en bij kou smeert de butter erg stroef. Er zit 19 mL in en je betaald er 3,99 euro voor.

Hoewel ze niet helemaal geweldig zijn, gebruik ik ze allemaal. Mijn favorieten zijn die van Fagron en Nivea.

Welk lipproduct gebruik jij?
2 thoughts on “Review ~ Lipproducten

  1. Fijn, zo’n grote review van allerlei lipbalsems! Komt zeker van pas deze herfst en winter :) Ik gebruik zelf graag een lipbalsem van EOS, die uit Amerika komt. Ook de babylips vind ik erg fijn! En naar hoe je de balsems hierboven beschrijft, lijkt die van Palmers me best lekker werken!

    Like

    • Zeker! Wat ik ook handig vind aan die van Palmer’s, is dat dat ‘ie ovaal gevormd is. Daardoor smeer je niet de helft naast je lippen.

      Like

Geef een reactie

