Blog ~ Andere postmomenten

Hallo allemaal! Zoals jullie weten post ik normaal gesproken iedere drie dagen, maar dat gaat veranderen.

In plaats van een keer in de drie dagen, zal ik iedere vrijdag en zondag posten. Dat is dus iets minder vaak dan zoals gewoonlijk. Deels komt dit doordat ik weer naar school ga, maar vooral ook omdat ik graag veel aandacht besteed aan mijn posts. Bedenken, uitschrijven, foto’s maken en schrijven vindt ik superleuk om te doen, maar ik merk als ik dit even tussendoor doe, de kwaliteit er niet beter op wordt. Daarom verplaats ik de postmomenten naar het weekend, zodat ik er voldoende aandacht aan kan besteden.
Het volgende artikel kun je dus zondag verwachten. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden!

4 thoughts on “Blog ~ Andere postmomenten

  1. Ik post zelf elke dag een artikel, maar ik merk ook dat ik het daardoor erg druk heb. Gelukkig lukt het nog wel allemaal prima, dus ik ga gewoon zo door. Maar ik kan heel goed begrijpen dat je het lastig vind om op deze manier te blijven posten! En ach, het gaat toch om de kwaliteit, niet om hoe vaak je een artikel plaatst? Keep going!

    Like

    • Dank je! Ik denk wel dat ik in de toekomst vaker ga posten, maar ik moet nog even mijn draai vinden. Tot die tijd houd ik het zoals het nu is.

      Like

Geef een reactie

