Persoonlijk

Life ~ Goodbye August, hello September

August

Terwijl ik dit schrijf, is het alweer twee dagen september. Augustus is dan toch voorbij, maar ik blik er nog even op terug.

Augustus is de maand waarin ik begon met bloggen. Ik had er al behoorlijk lang (lees: meer dan een jaar) over gedacht om te gaan bloggen, maar deze zomervakantie ben ik toch echt begonnen. Wat me al die tijd tegen hield? Geen idee. Of eigenlijk wel, want ik kon me erg slecht voorstellen dat ik iets boeiends kon maken waar anderen wat aan zouden hebben. Misschien erger nog: dat niemand het ooit zou lezen.

Toch begon het te kriebelen en ik besloot een paar ideeën op te schrijven. Niet snel daarna heb ik mijn stukje wereldwijd web veroverd en mijn eerste post geplaatst. Achteraf had ik daarover beter wat langer kunnen nadenken, maar het begin was er. Nu ben ik verder en heb ik wat meer verstand van van alles omtrent bloggen.

Wat er verder in augustus is gebeurd… Pfoe, daar moest ik even over nadenken. Vakantie is heerlijk, maar als je me vraagt welke dag het is, weet ik het niet. Ik ben onder andere naar de dierentuin geweest, zoals je hier kunt lezen. Verder ben ik begonnen met vrijwilligerswerk. Ook heb ik geverfd in mijn woon- en slaapkamer. Eigenlijk kan ik er niet veel boeiends over zeggen; het voelt alsof het allemaal vorig jaar heeft plaatsgevonden.

September

Deze maand ga ik weer de draad oppakken, ofwel ik ga weer naar school. Een nieuw jaar, een nieuwe klas: ik ben benieuwd! Ook dansles gaat weer verder. Ik hoop dat het me gaat lukken om een keer in de drie dagen te posten, maar ik geloof dat het mogelijk moet zijn. Ik heb al iets klaarstaan voor vrijdag.

Dit is een soort van rubriek die ik misschien zo blijf doen. Vinden jullie het wat? Kan er iets beter/anders? Laat het me gewoon weten!

4 thoughts on “Life ~ Goodbye August, hello September”

Geef een reactie

