Life ~ Een dagje dierentuin

Hallo allemaal! Aan het einde van de zomer doe ik meestal niet veel bijzonders meer, maar gisteren ben ik een dag naar de dierentuin geweest. Heel relaxed rondlopen en wat foto’s maken. Kijken jullie mee?

CIMG1551

Het is niet echt makkelijk om dieren goed te fotograferen, soms heb je wel geluk. Dit stokstaartje staat op wacht of hij poseert gewoon voor de camera :) .

CIMG1553

Dan dit erhm, beestje. Ik heb geen flauw idee hoe dit dier heet (hoezo informatieborden?), maar ik vond hem wel leuk eruit zien.

CIMG1563

Hoe heerlijk is dit? Je ligt gewoon de hele dag wat te herkauwen of te slapen, je observeert ongegeneerd mensen, je eet en je drinkt, that’s it. Deze runderen lagen in het zonnetje op een eiland met wat andere diersoorten.

CIMG1568

Zon, hallo? Regen gaat niet samen met een dagje dierentuin. Gelukkig werd het hierna weer iets lichter.

CIMG1582

Eigenlijk had ik me voorgenomen om minder foto’s te maken (dit zijn ze ook niet allemaal). Soms maak ik er zo veel dat ik meer over het hoofd zie dan dat ik vastleg. Deze giraffe vroeg er echter om.

CIMG1602

O, hallo daar! Erg schattig, dit kleintje.

CIMG1603

De best gelukte foto in de dierentuin is dus van een plant. Ik experimenteer graag met camerastandpunten en deze is verrassend goed gelukt. Het is wel een van de vele plantenfoto’s, dus ik moet nog wel oefenen.

CIMG1606

No! Het begon enorm hard te regenen en de auto stond aan de andere kant van de parkeerplaats. O well, dan maar heel hard lopen.

Dit was het! Bedankt voor het lezen.

2 thoughts on “Life ~ Een dagje dierentuin

Geef een reactie

